Як за допомогою барометра, риб’ячої кістки та плакату думок можна розвинути життєво необхідні та допрофесійні компетенціїї у вихованців гуртка?

Дати відповідь на це питання спробували методистки та завідувачка відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук» під час воркшопу «Формуємо компетенції молодого науковця».

1Проводила захід практичний психолог закладу Клименко Надія Валентинівна.

Під час воркшопу панувала весела, творча атмосфера.

Педагоги мали нагоду практично апробувати запропоновані психологом прийоми роботи з вихованцями гуртків. Виконавши вправи «Барометр», «Риб’яча кістка», «Плакат думок», «Так, але», «Відгадай почуття», «Коло сили» усі присутні дійшли висновку, що у юних науковців важливо розвивати не лише критичне, дивергентне мислення, а й емоційний інтелект та уміння регулювати психічне навантаження.