Get Adobe Flash player

Головне меню



Пошук по сайту

Голосування

У якому гуртку ви б хотіли займатися?
 

К-ть гостей сайту

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні866
mod_vvisit_counterВчора1196
mod_vvisit_counterЦього тижня3058
mod_vvisit_counterМинулого тижня7238
mod_vvisit_counterЦього місяця18971
mod_vvisit_counterМинулого місяця22068
mod_vvisit_counterAll days1158997

Online (20 хв. тому): 22
Ваш IP: 54.196.161.252
,
Now is: 2018-11-20

Вимоги до написання конспекту заняття

Загально-педагогічні вимоги до заняття

1. Пріоритет особистості вихованця в організації  освітнього  процесу.

2. Врахування вікових та індивідуальних особливостей  дітей.

3. Орієнтація  на процес  розвитку особистості та творчих здібностей.

4. Орієнтація на особистісні  досягнення  гуртківців.

5. Створення емоційно-актуального фону заняття.

7. Педагогічний такт і культура мови.

8. Пізнавальна самостійність вихованців.

9. Чітке визначення освітніх, виховних і розвиваючих завдань заняття.

Дидактичні вимоги до заняття

1. Раціональне використання часу на занятті.

2. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання.

3. Використання активних методів навчання та виховання.

4. Зв’язок  з досвідом, набутим вихованцем.

5. Формування  вмінь вихованців застосовувати знання на практиці.

6. Індивідуалізація, диференціація  навчально-виховного процесу.

8. Використання сценарних варіантів занять, які забезпечуються різноманітними носіями інформації.

9. Заохочення  прагнень вихованців знаходити свій спосіб роботи з  матеріалом.

10. Організоване закінчення заняття.

Психологічні вимоги

1. Врахування психологічних особливостей кожної дитини.

2. Нормальний психічний стан і стійкий настрій керівника і вихованців.

3. Розумна вимогливість і доброзичливість керівника гуртка до вихованців.

4. Педагогічна етика і психологічний такт.

Гігієнічні вимоги

1. Температурний  режим.

2. Норми освітлення.

3. Провітрювання.

4. Відповідність нормативам шкільних меблів.

5. Чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання.

Віртуальний інформаційно–методичний кабінет

Головна
Віртуальний методичний кабінет
Новини
Методичний кейс
Методична служба закладу
План методичних дій
Робота над проблемними питаннями
Методична рада
Атестація педагогів
Школа молодого педагога
Самоосвіта
Майстер-класи
ППД
ІКТ
Педагогічні читання
Адвокат педагога
Репортажі з відкритих занять
Школа професійної майстерності
Навчальний кейс
Нормативні документи
Документи ДОН облдержадміністраціЇ
Інструкції рекомендації
Накази та листи
Фахові конкурси
Положення
Навчальні програми
Обласні методичні об’єднання
Плани МО
Семинари-практикуми
Моніторинг
Педагогічна майстерність
Портфоліо педагога
Сайти ПНЗ
Корисні поради
Сайти та блоги керівників гуртків
Консультативний пункт
Сучасне заняття гуртка
Профорієнтація
Інновації
Методика навчання
Педагогічні технології
Керівникам гуртків
Видавнича діяльність
Електронна бібліотека

Фотогалерея