Get Adobe Flash player

Головне меню



Пошук по сайту

Голосування

У якому гуртку ви б хотіли займатися?
 

К-ть гостей сайту

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1250
mod_vvisit_counterВчора1351
mod_vvisit_counterЦього тижня6614
mod_vvisit_counterМинулого тижня9562
mod_vvisit_counterЦього місяця16176
mod_vvisit_counterМинулого місяця35563
mod_vvisit_counterAll days1565312

Online (20 хв. тому): 10
Ваш IP: 3.231.212.98
,
Now is: 2019-12-12

Організація роботи у закладах освіти з дітьми, що зазнали різних форм насилля та булінгу зокрема.

У листі МОН України від 28.10.2014 № 1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей» надано роз’яснення щодо видів насилля та шляхів надання допомоги дітям, що постраждали.

Керівникам гуртків варто звертати увагу на наслідки впливу насилля на дитину, що проявляються у її поведінці, зовнішньому вигляді, ставленні до оточуючих (керівника гуртка, батьків, інших дорослих, однолітків), відношенні до особистих речей та речей інших, психоемоційному стані, загальному самопочутті. Також важливо спостерігати за особливостями міжособистісного спілкування батьків із дитиною, випадками відвідування позашкільного закладу у стані наркотичного чи алкогольного сп’яніння, агресивного ставлення батьків до власних чи інших дітей та їхніх батьків, до педагогічних працівників.

Детальніше...

 

Формуємо компетенції здорового способу життя: асертивна поведінка молоді замість шкідливих звичок.

       Сучасний світ сповнений безліччю можливостей. Кожен має нагоду вибрати те, що йому до душі.

Детальніше...

 

Як допомогти вихованцям гуртка здійснити професійний вибір.

Сучасні діти мають достатньо можливостей ознайомитись із світом професій та на ранніх етапах розвитку проявити свої здібності, інтереси та схильності. Проте, самостійно впоратись із таким об’ємом інформації їм важко. Допомогти здійснити професійний вибір вихованцям може практичний психолог, батьки, вчитель та керівник гуртка. Варто зауважити, що гурток дитина відвідує добровільно, опираючись на власні захоплення.Тому гурткові заняття можуть суттєво допомогти вихованцеві прийняти рішення щодо вибору майбутньої професії. Первинний професійний вибір діти роблять ще у молодшому шкільному віці, проте їхні уявлення про професії ще поверхневі та ситуативні. У підлітковому віці формуються професійні наміри, сталими стають інтереси та нахили вихованців, діти добре орієнтуються у різних сферах праці. Для попереднього дослідження професійних інтересів вихованців гуртка, наявного у них професійного плану та дослідження взаємозв’язку між професійними інтересами та компетенціями, які набувать учні в гуртковій роботі, можна використовувати анкету.

Детальніше...

 

Віртуальний інформаційно–методичний кабінет

Головна
Віртуальний методичний кабінет
Новини
Методичний кейс
Методична служба закладу
План методичних дій
Робота над проблемними питаннями
Методична рада
Атестація педагогів
Школа молодого педагога
Самоосвіта
Майстер-класи
ППД
ІКТ
Педагогічні читання
Адвокат педагога
Репортажі з відкритих занять
Школа професійної майстерності
Методична скарбниця
Навчальний кейс
Нормативні документи
Документи ДОН облдержадміністраціЇ
Інструкції рекомендації
Накази та листи
Фахові конкурси
Положення
Навчальні програми
Обласні методичні об’єднання
Плани МО
Семинари-практикуми
Моніторинг
Педагогічна майстерність
Портфоліо педагога
Сайти ПНЗ
Корисні поради
Сайти та блоги керівників гуртків
Консультативний пункт
Сучасне заняття гуртка
Профорієнтація
Інновації
Методика навчання
Педагогічні технології
Керівникам гуртків
Видавнича діяльність
Електронна бібліотека

Фотогалерея