Щоденна робота педагога є досить великим навантаженням на психіку, тому що весь час перед ним стоять нові і складні задачі без часу на обмірковування. Це негативно впливає на діяльність педагога, призводить до депресії, песимізму та професійної деформації. Поряд із стресорами у діяльності педагога також присутній ряд професійних стрес-чинників: відповідальність, необхідність бути об’єктом спостереження й оцінювання, постійно підтверджувати свою компетентність.

28 жовтня практичний психолог закладу Клименко Надія Валентинівна провела педагогічну гру з педагогічними працівниками закладу «Експерти з адаптації вихованців».

Як за допомогою барометра, риб’ячої кістки та плакату думок можна розвинути життєво необхідні та допрофесійні компетенціїї у вихованців гуртка?

Дати відповідь на це питання спробували методистки та завідувачка відділу науково-дослідницької роботи з обдарованою молоддю «Мала академія наук» під час воркшопу «Формуємо компетенції молодого науковця».

Як навчити вихованців впевнено відстоювати власну думку? Як допомогти їм уникати деструктивного впливу оточення? Які страхи змушують нас та наших вихованців приймати необачні рішення?

Здавна люди за допомогою музики, пісні, танцю чи малюнку виражали свої почуття, бажання, настрій, налагоджували стосунки. Особливо важливо ще у дитячому віці навчитись не боятись висловлювати свої бажання, емоції та почуття, знаходити друзів, вирішувати суперечки. Найлегше це зробити, використовуючи засоби мистецтва.