13 вересня 2021 року під головуванням т.в.о. директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Григорія Гончарука відбулось перше у 2021/2022 навчальному році засідання науково-методичної ради.

    На порядку денному розглядалися питання:

    Організація та зміст методичної роботи у 2021/2022 навчальному році. Затвердження планів: науково-методичної ради, науково-методичної роботи, Школи професійної майстерності. 

ppzr1

  1. Затвердження планів методичних об’єднань на 2021/2022 н.р.
  2. Про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2021/2022 н.р.

З організацією та змістом методичної роботи у 2021/2022 н.р. працівників ознайомив т.в.о. директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Григорій Гончарук. Григорій Макарович наголосив, що педагогічний колектив у 2021/2022 н.р розпочинає роботу  над реалізацією ІІ – етапу науково-методичної теми - теоретичного.  Гончарук Г.М. зазначив, що  методична робота в закладі позашкільної освіти на сучасному етапі спрямована на запровадження у освітній процес інноваційних технологій, які забезпечують організацію та управління цілеспрямованою освітньою діяльністю вихованців і педагогів та спрямовані на формування особистості, умотивованої до самореалізації, здатної  вчитися упродовж  життя, діяти та самостійно приймати рішення у різних життєвих ситуаціях.

ppzr2

У ході засідання Григорій Макарович ознайомив педагогічний колектив зі змістом планів: науково-методичної роботи, науково-методичної ради та Школи професійної майстерності на 2021/2022 н.р. Голови обласних методичних об’єднань презентували  організацію діяльності методичних об’єднань та визначили головні завдання на новий навчальний рік.

Членами науково-методичної ради було ухвалено погодити плани: науково-методичної роботи, науково-методичної ради, Школи професійної майстерності  та обласних методичних об'єднань на 2021-2022 н.р.

   Заступник директора з навчально-методичної роботи Марія Гаєвська проінформувала про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2021/2022 н.р., відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН в 08 серпня 2013 року № 1135), а також з особливостями підвищення кваліфікації педагогічних працівників і зазначила, що підвищення кваліфікації педагогічних працівників і атестація є тими заходами, які стимулюють й мотивують педагогічних працівників до росту їх професійної майстерності та розвитку творчої ініціативи.

За підсумками засідання прийняті рішення для використання у роботі педагогічного колективу закладу.

ppzr3