Для проведення конкурсу учнівської молоді з інформаційних технологій напрямку веб-дизайн розроблено завдання, що орієнтуються на застосування сучасних технологій створення веб-сайтів.
Завдання першого етапу включали три рівні складності для можливості участі в них учнів різних вікових груп та з різним рівнем знань.
На першому рівні складності вимагався початковий рівень знань технологій створення сайтів, що включав знання структури html-документу, застосування css-стилів для дизайну та створення базової верстки. Також оцінювалась загальна завершеність проекту.
На другому рівні складності додатково вимагались вміння використовувати розширені можливості стандартів html5 та css для верстки, зокрема створення структурованих елементів, блочної верстки, забезпечення єдиного стилю, інтуїтивної навігації та узгодженості дизайну.
На другому рівні складності додатково вимагалось вміння використовувати HTML5 і CSS для створення структурованих елементів верстки, зручної навігації та узгодженого дизайну.
На третьому рівні складності додатково вимагалось вміння використовувати HTML5, CSS3 та Java Script для створення адаптивної верстки та наданню сайту більшої інтерактивності.
Перевага надавалась роботам, в яких використано найбільш технологічні підходи до створення сайтів, а також висока якість html-коду та відповідність до сучасних вимог створення сторінок.
Більшість учасників успішно виконали завдання другого рівня складності, що говорить про високій рівень зацікавленості учнів у вивченні технологій веб-дизайну.
На другому етапі основний акцент був зроблений на веб-дизайні, зокрема, відповідності зовнішнього вигляду сайту тематиці завдання та використання оригінальних дизайнерських рішень. Оцінювалась повнота реалізації завдання та використання сучасних технологій у веб-розробці.
Учасники очного етапу в цілому справились з поставленим завданням та показали високий рівень знань з інформаційних технологій напрямку веб-дизайн.
Основним недоліком виконаних завдань був незавершений вигляд сайтів у зв'язку з обмеженим часом проведення конкурсу.