13 вересня 2021 року під головуванням т.в.о. директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Григорія Гончарука відбулось перше у 2021/2022 навчальному році засідання науково-методичної ради.
На порядку денному розглядалися питання:
Організація та зміст методичної роботи у 2021/2022 навчальному році. Затвердження планів: науково-методичної ради, науково-методичної роботи, Школи професійної майстерності.
- Затвердження планів методичних об’єднань на 2021/2022 н.р.
- Про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2021/2022 н.р.
З організацією та змістом методичної роботи у 2021/2022 н.р. працівників ознайомив т.в.о. директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Григорій Гончарук. Григорій Макарович наголосив, що педагогічний колектив у 2021/2022 н.р розпочинає роботу над реалізацією ІІ – етапу науково-методичної теми - теоретичного. Гончарук Г.М. зазначив, що методична робота в закладі позашкільної освіти на сучасному етапі спрямована на запровадження у освітній процес інноваційних технологій, які забезпечують організацію та управління цілеспрямованою освітньою діяльністю вихованців і педагогів та спрямовані на формування особистості, умотивованої до самореалізації, здатної вчитися упродовж життя, діяти та самостійно приймати рішення у різних життєвих ситуаціях.
У ході засідання Григорій Макарович ознайомив педагогічний колектив зі змістом планів: науково-методичної роботи, науково-методичної ради та Школи професійної майстерності на 2021/2022 н.р. Голови обласних методичних об’єднань презентували організацію діяльності методичних об’єднань та визначили головні завдання на новий навчальний рік.
Членами науково-методичної ради було ухвалено погодити плани: науково-методичної роботи, науково-методичної ради, Школи професійної майстерності та обласних методичних об'єднань на 2021-2022 н.р.
Заступник директора з навчально-методичної роботи Марія Гаєвська проінформувала про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2021/2022 н.р., відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН в 08 серпня 2013 року № 1135), а також з особливостями підвищення кваліфікації педагогічних працівників і зазначила, що підвищення кваліфікації педагогічних працівників і атестація є тими заходами, які стимулюють й мотивують педагогічних працівників до росту їх професійної майстерності та розвитку творчої ініціативи.
За підсумками засідання прийняті рішення для використання у роботі педагогічного колективу закладу.