17-18 листопада 2022 року Хмельницьким обласним центром науково-технічної творчості учнівської молоді на базі рекреаційного центру «Берег надії» проведено обласний семінар-практикум директорів закладів позашкільної освіти з науково-технічного і художньо-естетичного напрямів на тему «Робота закладів позашкільної освіти в умовах війни»
2 листопада 2022 року в Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся тренінг для педагогів на тему: «Профілактика та упередження жорстокого поводження з дітьми під час воєнного стану».
Метою тренінгу було формування в учасників уміння ідентифікувати ситуації насильства, конфлікту, домашнього насильства, жорстокого поводження, булінгу, необачності щодо дітей, формування навички безконфліктного спілкування та запобігання власним проявам агресії, профілактика емоційного та професійного вигорання в умовах воєнного стану, розвиток здатності до диференціації емоцій, тренування вільного вираження емоцій.
19 жовтня 2022 року відбулась методична нарада педагогічних працівників Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді на тему: «Ефективні інструменти самомаркетингу педагога: брендинг»
На нараді були розглянуті актуальні питання самомаркетингової діяльності в сфері освіти, зокрема:
16 червня 2022 року у Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді відбулося планове засідання Школи професійної майстерності у вигляді тренінгу з медіаграмотності.
Метою тренінгу було розкрити поняття: «медіаграмотність», «фейк», «фактчекінг», показати приклади дезінформації, маніпулювання та фейків, суб’єктивність подачі інформації, виробляти навички розпізнавання маніпулятивної медіа інформації, що стало особливо актуальним після російської агресії щодо України.
31 травня 2022 року у Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся семінар – практикум.
Метою семінару було познайомити учасників з новими формами педагогічного партнерства, показати плідну взаємодію керівника гуртка, вихованців та батьків у роботі гуртка науково-технічного напряму та особистісно-орієнтований підхід у роботі гуртка художньо-естетичного напряму.