11 вересня 2023 року відбулось засідання науково-методичної ради Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді.

На розгляд ради було винесено питання:

  1. Про структуру та організацію методичної роботи у 2023/2024 навчальному році.
  2. Затвердження плану роботи науково-методичної ради, Школи професійної майстерності, планів методичних об’єднань на 2023-2024 навчальний рік.

     У першому питанні

07 червня 2023 року під головуванням в.о. директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Марії Гаєвської відбулось підсумкове у 2022/2023 навчальному році засідання науково-методичної ради.

На порядку денному розглядалося питання:

     20 березня 2023 року під головуванням директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Михайла Маринюка відбулось засідання науково-методичної ради.

На порядку денному розглядалося актуальне питання: «Національно-патріотичне виховання – основа освітньої діяльності в системі позашкілля», яке висвітлила Марія Гаєвська, заступник директора з навчально-методичної роботи. Системне національно-патріотичне виховання є однією з головних складових національної безпеки України. Воно сприяє зміцненню соціально-економічних, духовних, культурних основ розвитку українського суспільства і держави.

     17-18 листопада 2022 року Хмельницьким обласним центром науково-технічної творчості учнівської молоді на базі рекреаційного центру «Берег надії» проведено обласний семінар-практикум директорів закладів позашкільної освіти з науково-технічного і художньо-естетичного напрямів на тему «Робота закладів позашкільної освіти в умовах війни»

2 листопада 2022 року в Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся тренінг для педагогів на тему: «Профілактика та упередження жорстокого поводження з дітьми під час воєнного стану».

      Метою тренінгу було формування в учасників уміння ідентифікувати ситуації насильства, конфлікту, домашнього насильства, жорстокого поводження, булінгу, необачності щодо дітей, формування навички безконфліктного спілкування та запобігання власним проявам агресії, профілактика емоційного та професійного вигорання в умовах воєнного стану, розвиток здатності до диференціації емоцій, тренування вільного вираження емоцій.