26 травня 2021 року Хмельницьким обласним центром науково-технічної творчості учнівської молоді на базі Волочиського будинку дитячої та юнацької творчості Волочиської міської ради проведено обласний семінар-практикум директорів закладів позашкільної освіти з науково-технічного і художньо-естетичного напрямів на тему: «Організація освітньої та методичної роботи в закладах позашкільної освіти в умовах децентралізації» на онлайн-платформі Google Meet.

    15 березня 2021 року під головуванням директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Григорія Гончарука відбулось онлайн - засідання науково-методичної ради.

    На порядку денному розглядалися питання:

  1. Нові підходи до організації освітнього процесу, підвищення якості освіти.
  2. Про підсумки проведення декади педагогічної майстерності.

Педагоги не можуть успішно когось учити,
якщо в цей же час ретельно не вчаться самі
Алі Апшероні

    23 лютого 2021 року в Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді в рамках декади педагогічної майстерності в онлайн режимі відбулася презентація творчих звітів педагогів, які атестуються у цьому році.

     Захід відкрив заслужений працівник освіти України, т.в.о. директора Хмельницького обласного центру

Якщо не буде вогника у вас,
вам ніколи не запалити його в інших.

В. Сухомлинський

    15 лютого 2021 року в Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді в рамках декади педагогічної майстерності відбувся ярмарок педагогічних ідей – свої творчі звіти презентували  колеги, які атестуються у цьому році.

   Реалії сьогодення вимагають нових підходів до роботи з педагогічними працівниками і допомогою у цьому стають інноваційні форми і методи роботи.

   30 грудня 2020 року відповідно до плану роботи Школи професійної майстерності відбулося засідання у вигляді воркшопу на тему: «Роль методиста як мотиватора»

   Метою заходу було: активізація «м’яких» навичок, удосконалення роботи в групах, створення атмосфери співпраці, заохочування до творчого пошуку та інноваційної діяльності; формування нових професійних потреб, навичок співпраці, спілкування, спільного вирішення проблеми.