16 вересня 2019 року під головуванням директора обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Г.Гончарука відбулось перше в 2019/2020 навчальному році засідання науково-методичної ради.
Перед початком зібрання директор обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Григорій Гончарук відзначив кращих педагогічних працівників закладу грамотами та подяками за сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у реалізацію завдань позашкільної освіти області та з нагоди відзначення Дня позашкілля.
На порядку денному науково-методичної ради розглядалися питання:
1.Планування роботи педагогічного колективу V етапом науково-методичної проблеми закладу.
2.Затвердження планів: науково-методичної роботи, науково-методичної ради, Школи професійної майстерності, методичних об’єднань на 2019/2020 н.р.
3.Про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2019/2020 н.р.
У першому питанні заступник директора з навчально-методичної роботи М. Гаєвська окреслила мету, засоби та основні напрямки методичної роботи в поточному навчальному році щодо реалізації V етапу науково-методичної теми та зазначила, що методична робота у закладі, направлена на допомогу кожному педагогічному працівнику, сприяє зростанню їх педагогічної майстерності шляхом використання нових інноваційних форм та методів роботи.
У ході засідання Григорій Гончарук, директор обласного центру нуково-технічної творчості учнівської молоді, ознайомив педагогічний колектив зі змістом планів: науково-методичної роботи, науково-методичної ради та Школи професійної майстерності на 2019/2020 н.р.
Голови обласних методичних об’єднань презентували організацію діяльності методичних об’єднань та визначили головні завдання на новий навчальний рік.
Директор Григорій Гончарук проінформував про підготовку до проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2019/2020 н.р., відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН від 08 серпня 2013 року № 1135) і зазначив, що вдало проведена атестація сприяє не лише створенню комфортного психологічного клімату та довірчих стосунків у закладі, а й мотивує педагогічних працівників брати участь в атестаційному процесі.