Щоденна робота педагога є досить великим навантаженням на психіку, тому що весь час перед ним стоять нові і складні задачі без часу на обмірковування. Це негативно впливає на діяльність педагога, призводить до депресії, песимізму та професійної деформації. Поряд із стресорами у діяльності педагога також присутній ряд професійних стрес-чинників: відповідальність, необхідність бути об’єктом спостереження й оцінювання, постійно підтверджувати свою компетентність.

1У зв'язку з цим 17 лютого 2020 року на базі Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді практичним психологом Т. Тхоржевською  був проведений психолого-педагогічний семінар для педагогічних працівників, що атестуються  на тему: «Професійні кризи та професійна деформація: як запобігти».

 4У ході семінару учасників було ознайомлено з поняттям професійні кризи та професійна деформація, проведено теоретичний аналіз змісту професійної деформації педагога та обґрунтовано методичні рекомендації щодо профілактики та подолання деформацій.  Т. Тарадай, методист відділу методичного обласного центру, розкрила питання на тему: «Мотивація педагогічної діяльності педагога-позашкільника».

2Також, для підвищення групової  згуртованості, покращення емоційного стану, формування позитивних взаємовідносин та зняття психоемоційного напруження учасниками було виконано ряд вправ: «Компліменти», «Побажання», «Рукостискання» та «Оплески».